Disclaimer

..sau, altfel spus, delimitare de responsabilitate:)

Salut,

Poate trebuia sa incep cu acest post, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Vreau sa va spun ca desi sunt vorbitor nativ de limba romana, pot face greseli gramaticale. Insa aici suntem pe un blog de pariuri si am sa va rog sa ignorati aceste greseli. Feedback-ul pe care il astept de la dumneavoastra sper sa fie strict legat de continutul articolelor mele.
De asemenea am sa folosesc exprimari in limba engleza de fiecare data cand consider ca traducerea lor poate schimba intelesul sau sensul exprimarii. Consider ca limba engleza nu ar mai trebui sa fie considerata o limba straina, iar pentru cei care nu o cunosc exista dictionare online.
Am simtit necesar sa fac aceste precizari deoarece am intalnit multe personaje pe forumuri romanesti care se leaga de forma si nu de continutul postarilor.

BOL all,
Plus EV

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

SEO