Plus EV - prezentare

Salut!
Am onoarea sa fiu unul dintre membri fondatori ai acestui blog de pariuri si sunt mandru de acest statut! Sper ca echipa blogului sa reuseasca prin munca depusa sa va ofere cat mai multe beneficii de pe urma pariurilor sportive.
Despre mine va pot spune ca am luat contactul cu pariurile sportive la o varsta foarte frageda, intr-o Romanie care incuraja minorii sa fumeze, sa consume alcool si sa parieze. Cu timpul am reusit sa acumulez un bagaj solid de cunostiinte si o bogata experienta in domeniul pariurilor sportive si al gamblingului in general. In prezent sunt parior profesionist si caut sa obtin un plus de valoare de fiecare data cand pariez, ceea ce ma face sa pariez numai in situatiile in care consider ca am avantaj in fata casei de pariuri prin cota oferita de aceasta pe un anumit rezultat al unui meci.
Scopul meu pe acest blog este sa ofer o educatie riguroasa in domeniul pariurilor sportive si al gamblingului in general tuturor celor care ne vor vizita blogul. Consider ca este de datoria noastra sa va informam cat de bine cat suntem in stare despre strategia de pariere si metodele castigatoare ale pariorilor profesionisti.
Pentru inceput voi posta articole teoretice, urmand sa postez si predictiile mele zilnice, in caz ca va exista interes din partea cititorilor.
BOL(best of luck) all,
Plus EV

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

SEO